fredag 29. november 2013

Demal Norvege

Det nærmer seg slutten og om ca tre uker er jeg hjemme igjen i Norge.
 Sist helg var jeg hjemme hos Awa og resten av familien. Først og fremst for skabbehandling av denne gutten (nevøen til Doudou) og broren hans, men mens jeg var der slang jeg meg med å lagde ceebu jen. Det er nasjonalretten og sikkert greit å kunne lage. Har nok ikke helt perfeksjonert det enda, men det kommer...
 Dette er Awa, tanten til Doudou som har han har bodd hos nesten hele livet. Hun er ett rivjern og har egenhendig oppdratt nesten samtlige av barna i familien, en 8-9 stykker...
 Dette er Ayda, kusinen til Doudou som lager mat. Spicy fishballs!
 Dette er huset mitt :-)

Går jo også enda på wolofkurs! Det begynner å bli ganske komplisert. Vi er midt inne i en lang sekvens om gramatikk...

I dag er det fredag og i kveld skal vi ut og spise på restaurant! Vi feirer at Catherine har sluttet å røyke! Det er absolutt en verdig fest! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar