mandag 7. oktober 2013

En uke!

Nå har jeg vært her en uke, og burde vel begynne å venne meg til varmen, men det går ikke. Konstant svettebart og følelsen av å kveles av varmen er ikke å anbefale, men jeg blir stadig lovet at det snart skal bli kaldere og i dag kom "høst"været. I dag er det "bare" 30 grader!

Her om dagen var jeg på fotballkamp, der to nabolag spilte mot hverandre. Et av nabolagene var Corniche, der jeg bor.  Det koster 300 cfa, ca 3 kroner å komme inn på stadion, også er det bare å ta plass der du finner plass på sementbenkene. Rompa di blir ganske nummen etter hvert, men det var festlig å se fotballkampen. Det hadde jeg ikke trodd… Men å spille i 35-40 grader er ikke naturlig og jeg skjønner ikke hvordan de får det til… Kampene spille på kvelden, men klokken 19 er det fortsatt passe varmt....

I går dro vi til Hydrobase, en liten kjøretur unna for å bade i basseng. Det var helt magisk!

Rommet mitt!



Uteplass og Catherine


"Huset" mitt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar